woensdag 4 september 2013

Ja ja...

Een aantal maanden geleden kwam ik via postcrossing in contact met het fenomeen Day Zero Project. Ofwel, in 1001 dagen 101 zelfbedachte doelen bereiken. 
En aangezien ik altijd 1001 dingen in mijn hoofd heb om te doen, maar de ideeƫn meestal in mijn hoofd blijven zitten, leek dit een goed project voor me. Eindelijk eens doen wat ik al zo lang wilde doen.

Maar goed, je snapt het, binnen een middag had ik rond de 90 doelen bedacht. Ondertussen een paar maanden flink aan het rondsnuffelen in het Day Zero topic op Fok, maar eraan beginnen....ho maar.

Daar moet dus echt verandering in komen, dus vanaf vandaag doe ik actief mee aan het project. Einddatum 2 juni 2016.

Nog niet alle doelen zijn er, de blog is nog niet hoe ik zou willen dat het is (maar het is er en dat is al heel wat ;) ), maar het begin is er. Benieuwd of dit nu echt de bekende stok achter de deur zal zijn om mijn doelen te gaan bereiken!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten